:
So deep in luve am I;我心爱你永不渝,
And I will luve thee still, my dear,我心爱你永不渝,
Till a’ the seas gang dry.直到四海海水枯;
Till a’ the seas gang dry, my dear,直到四海海水枯,
And the rocks melt wi’ the sun;岩石融化变成泥,
And I will luve thee still, my dear,只要我还有口气,
While the sands o’ life shall run.我心爱你永不渝。
And fare-thee-weel, my only Luve!暂时告别我心肝,
And fare-thee-weel, a while!请你不要把心耽!
And I will come again, my Luve,纵使相隔十万里,
Tho’ ’twere ten thousand mile!踏穿地皮也要还。
(郭沫若译)
版权声明:以上文章中所选用的图片及文字来源于网络以及用户投稿,由于未联系到知识产权人或未发现有关知识产权的登记,如有知识产权人并不愿意我们使用,如果有侵权请立即联系:1234567890@qq.com,我们立即下架或删除。